Zo kun je je e-commerce perfectioneren

Valencia – Eén van de lessen die de modeindustrie heeft geleerd van deze
pandemie, is dat de digitale wereld niet mag worden onderschat. Door de
quarantaine in vele landen, waren modebedrijven genoodzaakt zich tot het
enige beschikbare kanaal, online, te wenden. Voor merken is het nu de tijd
om een gevoel van gemeenschap te creëren, transparant te zijn en waarde toe
te voegen in het leven van de consument. Dat vertelden trenddeskundigen
Francesca Tur en Berta Segura in de live talk ‘Contemporary Complexities’,
uitgezonden door Be More, het contentkanaal dat wordt gepromoot door
Barreira A+D (school voor kunst en design in Valencia, red.).

Het is geen verrassing dat in deze ongewone situatie, waarin men zoveel
mogelijk thuis moet blijven, sociale netwerken en e-commerce de hoofdrol
spelen . Uit het rapport ‘Deep dive into consumer Covid-19 take on fashion’
van internationaal platform Tagwalk, blijkt dat 55 procent van de
ondervraagden mode items blijft kopen via het…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/experts-zo-kun-je-je-e-commerce-perfectioneren/2020050445471