Winkelketen The Stone introduceert luxure The Stone Concept

Multibrand retailer The Stone breidt uit. De winkelketen heeft namelijk
een nieuw concept geïntroduceerd met een luxure en exclusievere
uitstraling, aldus een woordvoerder van het merk tegen FashionUnited. The
Stone heeft in het najaar drie winkels uitgerold.

The Stone Concept heeft het doel om meer bijzondere en unieke merken
naar steden en dorpen te brengen. “Op deze manier maken consumenten uit de
omgeving kennis met het exclusieve assortiment.” The Stone Concept is niet
separaat van de reguliere winkels, zo meldt de woordvoerder. Er is namelijk
geen aparte website opgezet, op de website van The Stone is een tab, met de
kleding van The Stone Concept.

Winkelketen The Stone introduceert luxure The Stone Concept

Het nieuwe concept, waarvan nu winkels zijn in Lisse, Krimpen aan de
IJssel en Oestgeest, heeft merken uit een hogere prijsklasse in het aanbod.
Onder andere Sofie Schnoor, Gestuz, Rue de Femme, Freebird Icon, Aaiko,
Harper & Yve, Simple the Brand en Y.A.S. zijn te…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/retail/winkelketen-the-stone-introduceert-luxure-the-stone-concept/2019111244077