Vijf vragen aan Ace & Tate CEO Mark de Lange

Brillenmerk Ace
& Tate is de afgelopen weken twee nieuwe landsgrenzen over gestapt.
Het merk heeft een winkel geopend in het Spaanse Madrid en het Zwitserse
Zürich. FashionUnited belde met CEO Mark de Lange over hoe het nu met het
merk gaat.

Ace & Tate heeft net winkels geopend in Spanje en Zwitserland. Vanwaar
de keuze voor deze landen?

“Het is een combinatie. We kijken bijvoorbeeld goed naar data. Waar
komt de traffic van onze website en onze volgers op social media vandaan.
Daaruit komt vaak een beeld naar voren en dan gaan we ‘hangen in de buurt’.
Ik denk dat men dat normaal field research noemt. Het moet voor ons gevoel
goed zijn. Passen wij in het retaillandschap en zijn er merken waar wij
tussen passen. Zijn er bijvoorbeeld goede boekwinkels of platenzaken, is er
een cultureel leven in de stad. Dat zagen we zowel in Zürich als in Madrid
heel sterk.”

Eind 2018 openden jullie een retaillab in de winkel in…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/retailexpansie-vijf-vragen-aan-ace-tate-ceo-mark-de-lange/2019120644303