Tradefair LingeriePRO zet in op duurzaamheid en connectie

Antwerpen – Met
het thema van de 39ste editie, ‘Let’s connect’, wil de vakbeurs onderling
contact tussen de spelers in de branche aanmoedigen. Daarnaast werd er
gefocust op een hot topic waar ook de onderkledingmerken niet omheen
kunnen: duurzaamheid.

Het was druk bij de meeste standhouders in de Antwerpse Waagnatie
zondagochtend die het thema ‘Let’s connect’ duidelijk ernstig nemen. “Het
is een boodschap met meerdere lagen”, vertelt Agnes Wené van
Pro-Tradegroup, de organisatie achter de beurs, aan FashionUnited.

Eerste Hulp Bij Instagram

Wené neemt ons meteen mee naar een van de gezellige salons waar alle
deelnemers – van de standhouders tot winkeliers – elkaar vrijblijvend
kunnen ontmoeten. “Elke vorm van ondernemerschap is gebaseerd op relaties
tussen personen”, vervolgt ze. “LingeriePRO is daar het perfecte moment
voor: mensen kunnen elkaar hier ontmoeten, ervaringen uit delen, langdurige
contacten leggen. We nodigen exposanten en bezoekers actief uit…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/beurzen/tradefair-lingeriepro-zet-in-op-duurzaamheid-en-connectie/2020012744690