Sokken in the spotlights bij Galeries Lafayette

Stichd, het bedrijf dat ondermeer de sokken produceert voor het sportmerk, daagde onlangs het Eindhovense bureau Megawatt Advertising uit om op een bijzondere manier hun product te promoten. Het idee leverde Puma Legwear een prominente plek op bij de onlangs vernieuwde ingang van Galeries Lafayette in hartje Parijs.

‘Je kunt maar één keer een eerste indruk achterlaten’, vertelt Simon Coolen van Megawatt Advertising. ‘En als het dan het wereldberoemd warenhuis Galeries Lafayette in Parijs betreft, moet het zeker meteen raak zijn. Coolen en zijn team vonden het een geweldige eer, maar voelden ook direct de verantwoordelijkheid toen ze van de vraag kregen om een pop-upstore te ontwikkelen in hét high-end warenhuis van Parijs.’

Sok op een sokkel
Megawatt Advertising haalde inspiratie uit de kunstwereld, waar kunstwerken de aandacht krijgen die ze verdienen. ‘Maar dit keer dus geen kunstwerk dat op een voetstuk werd geplaatst, maar de iconische Puma…

Lees verder op:
https://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/nieuws/2019/08/sokken-in-the-spotlights-bij-galeries-lafayett/index.xml