Nederlandse Fashion Shoppers richten zich op het kopen van comfy looks en geloven dat Black Friday vóór de kerst de beste deals biedt

Het nieuwste onderzoek van AfterPay Insights naar de verwachtingen van Nederlandse Fashion Shoppers over hun aankopen in het aankomend hoogseizoen onthult een aantal interessante bevindingen.

Ongeveer 50% van de Nederlandse Fashion Shoppers geeft aan in het komende hoogseizoen te kopen binnen Fashion. Dit aandeel is over het algemeen hoger bij Heavy Fashion Shoppers (twee of meer tweewekelijkse online Fashion-aankopen), die goed zijn voor 10% van alle Nederlandse consumenten en 64% van alle Fashion-aankopen. Van de Nederlandse consumenten die normaliter géén Fashion online kopen, zegt 27% dat ze in het komende hoogseizoen toch een aankoop in Fashion doen. Aangezien dit segment ¾ van Nederlandse consumenten beslaat wordt verwacht dat de impact van deze koopintentie aanzienlijk zal zijn.

60% van de Nederlandse Fashion Shoppers is van plan voornamelijk casual mode te kopen (vergeleken met ongeveer 11% die voornamelijk formele mode koopt en 25% die zowel casual als formele mode…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/dutch-fashion-shoppers-richten-zich-op-het-kopen-van-comfy-looks-en-geloven-dat-black-friday-voor-de-kerst-de-beste-deals-biedt/2020102347105