Mercuriusprijs staat dit jaar in het teken van Corona

Comeos, de federatie voor handel en diensten in België, keert dit jaar
een bijzondere Mercuriusprijs uit. Elk jaar reikt Comeos de award uit aan
het beste winkelconcept van het jaar. Dit jaar wordt deze prijs gewijd aan
het winkelconcept dat zich het beste heeft aangepast aan de gevolgen van
Corona, zo meldt een persbericht van Comeos.

Winkelconcepten die denken in aanmerking te komen voor de prijs kunnen
zich nog steeds aanmelden. Het deelnemersveld is dit jaar breder dan
voorgaande jaren. Kleine winkels, grote ketens, horecaconcepten en on- en
offline winkels kunnen zich allemaal aanmelden voor de prijs.

Aan het jurypanel van de Mercuriusprijs zijn dit jaar twee nieuwe leden
toegevoegd: Myriam Blanpain, CEO van AddRetail en Els Breugelmans,
professor marketing aan de KU Leuven. Zij maken de jury, die al bestond uit
juryvoorzitter Gino Van Ossel (professor Vlerick Business School), Stefan
Van Rompaey (hoofdredacteur…

Lees verder op:
https://fashionunited.be/nieuws/retail/mercuriusprijs-staat-dit-jaar-in-het-teken-van-corona/2020070828800