[Marketeer 151] Jacqueline Seton-Jacobs (Seton’s Bakery) scoort met ‘Bliss Balls’

Jacqueline Seton is 32 jaar jong en heeft een sterke passie voor sport, marketing én gezonde voeding. ‘Ik ben zelf een hele poos op zoek geweest naar gezonde tussendoortjes, die op de eerste plaats ontzettend lekker zijn, maar ook het lichaam voeden’, vertelt ze, ‘Daarom wilde ik gezondere en lekkere alternatieven aanbieden dan de chocolade repen in de supermarkt. Het één hoeft het ander namelijk niet uit te sluiten.’

Wat is het idee en de missie van je bedrijf Setonsbakery.nl?

‘Seton’s Bakery is een webshop in gezonde Bliss Balls. De bakkerij is gebaseerd op de overtuiging dat gezond eten ook heel erg lekker is. En dat het een echt niet het ander hoeft uit te sluiten. Onze Bliss Balls zijn écht heel erg lekker en goed voor het lichaam. Maar net zoals alles in het leven is balans ook belangrijk. Dus als je zin hebt in dat ijsje of dat stukje chocola, dan moet je dat ook doen. Een getal op de weegschaal zegt heel erg weinig over je gezondheid. Ik vind het veel…

Lees verder op:
https://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/nieuws/2021/04/marketeer-151-jacqueline-jacobs-bliss-balls/index.xml