“MAMH x ETL” een editorial gebaseerd op het belang van vriendschap

Online platform Enable the Label werkt samen met buitenlandse opkomende modemerken en
Nederlands creatief talent om wederzijdse groei te realiseren. Enerzijds streven zij, met het oog op de
buitenlandse modemerken, naar naamsbekendheid in de Nederlandse creatieve industrie. Anderzijds
streven ze naar persoonlijke ontwikkeling van Nederlands creatief talent.

Ter ere van de nieuwe collectie van Zweeds, edgy streetwear label Me And My Homies, initieerde
Enable the Label een samenwerking met de Nederlandse creatieven: Pip Wijn en Yvette van
Vlaanderen. Het label Me And My Homies heeft de visie om kleding te maken die het belang van
vriendschap in de hedendaagse cultuur personifieert en symboliseert. De boodschap van het label is
duidelijk: je beste ervaringen zijn of zullen worden gedeeld met je beste vrienden, je homies.
Wanneer je de items van het Zweedse label draagt, kies je ervoor deze boodschap te
vertegenwoordigen en te…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/mode/mamh-x-etl-een-editorial-gebaseerd-op-het-belang-van-vriendschap/2019121244357