Juul Manders (BALR./433/Wannahaves): ‘De echte de sexiness zit aan de achterkant’


Op de eerste rij bij social commerce via Instagram, een social academy en ‘Netflix voor voetbal’. Bij BALR., 433 en Wannahaves wordt op meerdere borden geschaakt en betaalt de samenhang tussen de drie bedrijven zich momenteel fors uit. “Ieder gesprek met merken levert wel iets op”, stelt CEO en medeoprichter Juul Manders. En toch is het alle zeilen bijzetten in deze roerige tijden.

‘Iets’ met voetbal gaan doen, een community en lifestyle fashion. Vanuit die ideeën hebben ex-profvoetballer Demy de Zeeuw en zijn ondernemersvrienden Ralph de Geus en Juul Manders de afgelopen zeven jaar een drie-eenheid opgebouwd onder de holding Juramy, bestaande uit modemerk BALR., online community 433 en digital agency Wannahaves. BALR. kreeg gelijk al tractie onder profvoetballers en daarmee zichtbaarheid bij de doelgroep, blikt Manders, CEO van de drie bedrijven, terug. “Dat is ook een tastbaar product waarmee je mensen echt iets in…

Lees verder op:
https://www.emerce.nl/nieuws/juul-manders-balr433wannahaves-echte-sexiness-zit-achterkant