inzetten op tijdsbesparing óf bijzondere ervaring

In een tijd waar zoveel onzeker is, zoekt men steeds meer naar houvast. Een deel van de modebranche zal hiervoor naar trendanalisten en trendforecasters kijken. Bijvoorbeeld Christine Boland die afgelopen week in haar webinar ‘Making Sense: Pandemic Principles of Progress’ the consumententrends uiteen zette. FashionUnited zet wat highlights op een rij.

Allereerst erkent Boland, die vanuit de veiligheid van haar eigen huis de webinar geeft, dat het ongekend complexe tijden zijn. Maar, zegt ze, de maatschappij zat al in turbulente tijden voordat de corona crisis startte. Een aantal veranderingen en verschuivingen die nu gaande zijn, waren al langer bezig.

Neem bijvoorbeeld de verdeling in de retail. Diverse experts zeiden het al eerder: of je focust je op gemak en het praktische nut, of je focust je volledig op ervaring. Ook Boland onderstreept deze verandering. In een tijd waarin iedereen zoveel mogelijk wordt gemaand…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/retail/splitsing-in-retail-wordt-steeds-groter-inzetten-op-tijdsbesparing-of-bijzondere-ervaring/2020102047057