Hoe je als detaillist toekomstbestendig wordt

Het is een alomtegenwoordige boodschap: Detaillisten moeten blijven
innoveren om het veranderende consumentengedrag bij te kunnen houden.
Termen als Virtual Reality, Augmented Reality, duurzaamheid en
circulariteit spelen daarbij een grote rol. Maar hoe passen retailers deze
manieren dan toe? Deze vraag stond centraal tijdens Re-Imagine Retail, een
evenement voor bestuurders en ondernemers dat woensdagavond tijdens de
Dutch Design Week plaatsvond in Eindhoven. FashionUnited sprak na afloop
van het event telefonisch met Emma Briggs van het acquisitieteam gemeente
Eindhoven. “Veranderingen in de binnenstad kunnen we niet alleen aan de
branche overlaten, er moet samenwerking met hogescholen en overheden
plaatsvinden.”

Re-Imagine Retail Eindhoven werkt op lokaal niveau samen met studenten
vanuit Fontys, Technische Universiteit Eindhoven (TU/e) en Design Academy
Eindhoven en zes ketens uit de binnenstad, namelijk De Bijenkorf, Primark,
Hutspot, Ace & Tate, Mediamarkt en Jumbo….

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/retail/re-imagine-retail-hoe-je-als-detaillist-toekomstbestendig-wordt/2019102443934