Hoe fashionwebshops kunnen profiteren van achteraf betalen met Afterpay en Buckaroo

Online shoppen ontwikkelt zich sterk: van de Nederlandse online shoppers heeft 48 procent behoefte aan achteraf betalen. Dat blijkt uit een intern onderzoek van Afterpay. Een teken dat deze betaalmethode een belangrijke rol speelt in de betaalbeleving van consumenten en steeds gebruikelijker wordt. De samenwerking tussen achterafbetaalmethode AfterPay en betaalprovider Buckaroo is erop gericht het betaalproces optimaal te laten verlopen.

Achteraf betalen geeft een veilig gevoel én schept vertrouwen in de betreffende webshop. Zeker bij fashion komt deze betaalmethode het dichtst in de buurt bij de ervaring in een fysieke winkel, stelt Walter Drieënhuizen, Partner Manager Benelux bij AfterPay. “Kleding en schoenen zijn producten waarvan we gewend zijn die eerst te zien, voelen en passen. Pas als je tevreden bent, reken je af. Ook bij achteraf betalen geldt: eerst zien, dan betalen.”

Signaal van vertrouwen

Door de coronacrisis shoppen veel consumenten voor het eerst – of…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/hoe-fashionwebshops-kunnen-profiteren-van-achteraf-betalen-met-afterpay-en-buckaroo/2021053149799