Hoe deze zakelijke trends de mode-industrie zullen beïnvloeden

Commercie verandert snel. De manier waarop bedrijven zakendoen, de
hulpmiddelen en strategieën die ze gebruiken, de technologieën die ze
implementeren en de manier waarop ze zichzelf presenteren en communiceren
met de klant blijft veranderen. Merken die dit tempo niet kunnen bijhouden
lopen het risico achter te blijven.

Op donderdag werd in het Eye Museum aan het IJ in Amsterdam een
evenement georganiseerd door adviesbureau Trendwatching waarin ze de
belangrijke trends uitlichtten die de grootste kansen bieden in de komende
jaren. Hier volgt een samenvatting daarvan.

De verstoring van betalingen

Eeuwenlang hebben banken en valuta een monopolie gehad over hoe mensen
geld uitgaven en bewaarden. Dat is aan het veranderen, en in de komende
jaren zien we een daadwerkelijke “de verstoring van waarde”, aldus David
Mattin, mondiaal hoofd van trends en inzichten.

Het Franse modeblad L’Officiel heeft, bijvoorbeeld, haar eigen virtuele
munteenheid en platform gelanceerd om lezers…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/hoe-deze-top-zakelijke-trends-de-mode-industrie-zullen-beinvloeden/2019092743697