het nieuwe winkelconcept van Esprit

Esprit heeft het nieuwe winkelconcept onthuld. De winkel in Beijing had
de primeur, zo blijkt uit het persbericht. Met het nieuwe concept wil het
modemerk de klant in het hart van de shopping ervaring plaatsen, aldus het
bericht.

Het concept is ‘clean en open’ waardoor het product echt centraal staat.
De winkel is voornamelijk grijs, beige en wit met hier en daar een detail
in een felle kleur. Het logo van Esprit is uitgesmeerd over de hele façade
van de winkel. “De nieuwe winkel in Beijing stelt het merk tentoon. Met de
verrassende en functionele design details en de lichte en sociale plekken
denken we dat dit een goed beeld is van Esprit,” aldus CEO van de Esprit
Group, Anders Kristiansen, in het bericht.

Nog een belangrijke verandering in het concept is de kassa. Deze is
verplaatst naar het midden van de ruimte en heeft een make-over gekregen.
Het moet daardoor niet alleen een plek zijn waar kan worden…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/retail/kijken-het-nieuwe-winkelconcept-van-esprit/2019091043559