Google bekroont goede digitale dienstverlening – CustomerFirst

De winnaars ontvingen op hun online Bedrijfsprofiel in Google Maps en Google Zoeken van klanten hoge review scores.

De coronacrisis heeft een grote impact gehad op het Nederlandse bedrijfsleven, maar het wakkerde volgens de techreus ook de creativiteit van ondernemers aan en versnelde hun gebruik van technologie en digitale hulpmiddelen.

81% van het Nederlandse MKB maakte meer gebruik van digitale tools zodat ze tijdens de lockdown in contact konden blijven met hun klanten en ze konden informeren over wijzigingen in hun dienstverlening.

Ook bedachten veel Nederlandse ondernemers creatieve oplossingen om hun dienstverlening voort te zetten zoals een drive-through restaurant, diner boxen bezorgen, het openen van een pop-up winkel, online proeverijen en pas-sessies op YouTube.

Alle winnende ondernemers moesten hun zaak een of meerdere keren sluiten vanwege de maatregelen, maar toonden volop creativiteit en veerkracht.

De ondernemers zijn via Google Maps en Google…

Lees verder op:
https://customerfirst.nl/nieuws/2021/08/google-bekroont-goede-digitale-dienstverlening/index.xml