Fashion stimuleert e-commerce groei in februari; tevredenheid van Fashion Shoppers met levertijd verbetert

AfterPay Insights, het onderzoeksplatform van ‘Buy Now, Pay Later’ service AfterPay – Arvato Financial Solutions, onderzoekt hoe e-commerce aankopen zich in 2020 en 2021 ontwikkelen in Nederland, Duitsland en Noorwegen. Vooral ook hoe consumenten winkelden in specifieke categorieën. Wat kwamen ze te weten over Fashion, de grootste online productcategorie van allemaal? Hoe tevreden zijn consumenten met de prestaties van webshops? En hoe heeft de tevredenheid van consumenten zich ontwikkeld over het afgelopen jaar? Maar nog belangrijker is: in hoeverre zijn Fashion Shoppers op dit moment tevreden met de prestaties van de webshops waar zij winkelen? Lees verder om erachter te komen!

Consumenten richten hun e-commerce-aankopen in februari op Fashion/Cosmetica, Voeding en Huis

AfterPay Insights ziet dat het aantal e-commerce aankopen en de fluctuaties grotendeels afhankelijk zijn van de mix van producten en diensten die consumenten afnemen. Zo bereikten de aankopen in…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/fashion-stimuleert-e-commerce-groei-in-februari-tevredenheid-van-fashion-shoppers-met-levertijd-verbetert/2021031748972