Edwin Belt blikt terug op het afgelopen half jaar, en geeft retailtips voor het komende

Er is moeilijk omheen
te draaien: het eerste half jaar van 2020 was voor de Nederlandse retail
niet bepaald rooskleurig, zo benadrukken ook de cijfers uit de periodieke
Gfk Fashionscan van Inretail. Dat de
coronapandemie blijvende veranderingen teweegbrengt in het retaillandschap,
bleek vandaag uit de resultaten van de corona-impactanalyse die Retailagenda in
samenwerking met Inretail ontwikkelde.

FashionUnited spreekt telefonisch met Edwin Belt, branchespecialist Mode
bij Inretail, voor een terugblik op het afgelopen half jaar – en een
vooruitblik naar het volgende. Ook geeft Belt een aantal tips voor
retailers om de komende tijd weer op te krabbelen. Wat blijkt: de
coronaperiode kan ook tot bron van inspiratie dienen.

Hoe kijkt Inretail terug op het afgelopen half jaar?

“Het is een hele bizarre periode geweest. Enerzijds waren er de slechte
cijfers – beter kunnen we ze niet maken. Maar we kijken ook terug op een
periode van creativiteit bij ondernemers en bezinning in de…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/retail/edwin-belt-blikt-terug-op-het-afgelopen-half-jaar-en-geeft-retailtips-voor-het-komende/2020072146095