De zomer van Reinier Steures

Foto: bij de lancering van de laatste fashion-collectie van Febo.

Bij Natwerk deze zomer geen dichtgeslagen laptops. Campagnes voor opdrachtgevers als Lebara, Febo en New York Pizza draaien op volle toeren, waarbij met name de commercial voor laatstgenoemde het nodige stof deed opwaaien. Daarnaast won het reclamebureau uit Amsterdam recent een aantal pitches en die samenwerkingen worden nu opgestart. Ook intern lijkt het Natwerk voor de wind te gaan: het bureau verwelkomt deze maand een nieuwe strategy director, copywriter en nieuw creatief team. Steures: ‘En er zal binnenkort nog iemand aan onze directie toegevoegd worden. Maar daarover later meer…’ Verder houdt Natwerk wel van een feestje: de creatieven stonden vorige week samen met Disco Dolly voor het vierde achtereenvolgende jaar op een boot tijdens de Pride Amsterdam, waarbij Steures zich voor de gelegenheid in de schmink liet zetten (zie foto onder). Wegens privéomstandigheden is Steures zelf minder op kantoor te…

Lees verder op:
https://www.marketingtribune.nl/algemeen/nieuws/2019/08/de-zomer-van-reinier-steures/index.xml