de toekomst van retail volgens Tommy Hilfiger

Lissabon – “Wij geloven in digitalisering. Digitaal is de nieuwe toekomst. Het is het nieuwe normaal. Wij implementeren het in alle facetten van ons bedrijf, van productinnovatie in 3D-design tot artificial influencers,” meldt Daniel Grieder, CEO Tommy Hilfiger Global & PVH Europe tijdens het internet technologie congres Web Summit in Lissabon, waar donderdag het programma ‘Sketching the fashion of the future’ plaatsvond op een van de podia. De CEO deelt de ambitie het fashion tech bedrijf van de wereld te worden. “Momenteel werken, testen, implementeren en analyseren we nieuwe ideeën over hoe de toekomst er voor ons merk en ons bedrijf uit zal zien. Dit zijn er een paar die ik wil delen:”

De winkel van de toekomst

“De dagen dat je een winkel binnenstapt en iemand zegt ‘Hallo, hoe kan ik u helpen?’ zijn voorbij. Zodra je binnenloopt geeft je mobiel alle informatie. De winkel zal onmiddellijk weten wie je bent, waar je vandaan komt, wat je de laatste keer hebt…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/web-summit-de-toekomst-van-retail-volgens-tommy-hilfiger/2019111144071