De magie van de Bijenkorf wordt ook voelbaar in Belgie

De magie van de Bijenkorf
Bij de Bijenkorf kan iedereen zich bijzonder voelen. Het merk biedt een breed en stijlvol assortiment van fashion tot wonen met producten die door hun bijzonderheid niet alleen effect hebben op het individu, maar ook op zijn omgeving. Het is de totale belevenis die de Bijenkorf uniek maakt. In Nederland bestaat de Bijenkorf bijna 150 jaar. In België is de historie nog niet zo rijk en bestaan geen fysieke winkels. Des te uitdagender om de magische ervaring van de Bijenkorf in België tot leven te brengen.

Filmgevoel
In de nieuwe campagne speelt de Bijenkorf-bezorgdoos een belangrijke en zichtbare rol. Dit fysieke element van het online warenhuis staat symbool voor de magie van de Bijenkorf.

The Valley ontwikkelde vier commercials met een filmische aanpak. Elke commercial verbeeldt een bijzonder moment dat wordt omgetoverd tot een magische gebeurtenis wanneer de Bijenkorf (in de vorm van de bezorgdoos) zijn entree maakt. De nadruk ligt op het gevoel…

Lees verder op:
https://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/nieuws/2019/09/de-magie-van-de-bijenkorf-wordt-ook-voelbaar-in-belgie/index.xml