De kracht van nieuwe businessmodellen in de mode

Clarisse Reille, algemeen directeur bij Défi la mode de France (een
online platform dat Franse initiatieven een podium geeft die 100 procent
‘Made in France’ nastreven), noemt het de meest uitgebreide studie ooit in
de mode-industrie. Zij heeft onlangs een webinar gewijd aan het bijzondere
document ‘De nieuwe businessmodellen in de mode’. Na zes maanden
analyseren, hebben de organisaties rondom het project de huidige
veranderingen in de mode-industrie op papier gezet. Het resultaat is geen
vage lap tekst, maar een concrete tool die zich richt op alle spelers in de
industrie.

Hoewel de onderneming al voor de Corona crisis begonnen was, maakt het
deel uit van het Comité Mode et luxe, in opdracht van de ministers van
Economie en Financiën van Frankrijk, door te werken aan de thema’s die aan
het licht zijn gekomen gedurende de pandemie, waaronder reshoring.

’De nieuwe businessmodellen in de mode’ (Les nouveaux modèles
économiques de la mode
) is een analyse van meer…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/de-kracht-van-nieuwe-businessmodellen-in-de-mode/2020071345999