De evolutie van omni-channel ondernemen

De klant centraal stellen. We roepen het allemaal en doen er alles aan om dit met onder andere automatisering te bewerkstelligen. Vandaag de dag kiezen consumenten een retailer op basis van een goed retourproces, gepersonaliseerde aanbiedingen, productbeschikbaarheid via hun mobile device, uitmuntende e-commerce en consistente samenhang tussen de kanalen wat betreft huisstijl, aanbiedingen en personalisering. “Vooral dit laatste is opvallend”, zegt Rembrandt Kuijpers, Managing Partner bij TCOG. “De klant wenst samenhang tussen de kanalen. Hiermee zeggen we dus dat de klant rondom de verschillende kanalen acteert en de kanalen centraal staan.”

Met alle voorwaarden en eisen van de consumenten, is het belangrijk dat alles om hen draait en de technologie hierop is afgestemd. Rembrandt legt uit: “De huidige automatiseringsmogelijkheden brachten ons al een stap in de goede richting. We gingen van een single-channel…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/de-evolutie-van-omni-channel-ondernemen/2019120244257