Connected Retail van Zalando maakt een incrementeel assortiment mogelijk

Connected Retail van Zalando brengt een hoop nieuwe kansen met zich mee voor allerlei soorten retailers. Van kleine lokale merken of retailers tot grote warenhuizen of direct-to-consumer-merken. Naast de voor de hand liggende mogelijkheid om digitaal te verkopen aan miljoenen Zalando-klanten zijn er nog meer pluspunten, zoals een incrementeel assortiment en alle voordelen die dat voor alle belanghebbenden met zich meebrengt.

Wat is een incrementeel assortiment?

Toen Zalando begon met zijn Connected Retail-programma, konden deelnemende retailers alleen kiezen uit een assortiment dat al op Zalando aanwezig was. Hierdoor werden bestaande merken en stijlen uit Zalando’s assortiment nog beter beschikbaar.
Inmiddels komen er ook steeds meer partners bij die alleen hun eigen, unieke assortiment aanbieden, vooral private labels en lokale merken. Connect Retail geeft retailers de kans om extra artikelen en nieuwe merken aan het platform toe te voegen die nog niet eerder op de website…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/business/connected-retail-van-zalando-maakt-een-incrementeel-assortiment-mogelijk/2021061449887