Community stimuleren in een post-coronavirus consumentenomgeving

Trendstop nodigt lezers van FashionUnited uit voor een kosteloze online
sessie waarin wordt ingegaan op de veranderende eisen van de consument ten
tijde van de corona-pandemie.

The Post-Coronavirus Consumer Online Workshop
Dinsdag 19 mei, 10:00u EST / 16:00u CEST

In tijden van crisis ondergaat de mentaliteit van consumenten gewoonlijk
een radicale verschuiving. Maar een verschuiving zo groot als tijdens de
huidige corona-pandemie, is de meest opvallende in de moderne
geschiedenis.

De ingrijpende veranderingen in de levensstijl als gevolg van de
uitbraak van het virus, hebben tot de opkomst en een versnelling van een
nieuw consumentengedrag geleid. Dit heeft grote gevolgen voor zowel de
economie als voor bedrijven. Nu de impact van het virus nog geruime tijd
zal voortduren, moeten bedrijven behendig en innovatief reageren op dit
‘nieuwe normaal’ om ervoor te zorgen dat ze kunnen inspelen op het uit de
coronacrisis voortgekomen veranderde gedrag van consumenten.

Nu mensen nieuwe…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/mode/community-stimuleren-in-een-post-coronavirus-consumentenomgeving/2020051345546