Bureaus en corona: tijd voor bezinning

Beeld v.l.n.r.: Jur Baart, Carlijn Postma, David Snellenberg en Olivier Koning.

Samen met Jur Baart (Fitzroy), Carlijn Postma (The Post), David Snellenberg (Dawn) en Olivier Koning (Being There) kijken we vooruit (en een klein beetje terug).

David Snellenberg, oprichter van reclamebureau Dawn, kijkt met een goed gevoel terug op de afgelopen twee maanden. ‘We startten 2020 voortvarend met veel nieuwe klanten en zaten bij het uitbreken van corona met veel projecten al in de strategische fase. Dat was dus een beetje geluk. Daarnaast hebben we geen opdrachtgevers in luxury, travel, fashion of automotive, dus viel er ook bijna niets stil. De discussies met onze klanten en met elkaar vond ik wel verfrissend; de humbug viel weg. Wat doen we wel en wat doen we niet? Met z’n allen waren en zijn we behoorlijk scherp geworden en dat leidt tot goed en scherp werk.’ Tot zover het goede nieuws, want de afgelopen tijd was ook een uitputtingsslag, aldus Snellenberg. ‘In de eerste weken soms…

Lees verder op:
https://www.marketingtribune.nl/bureaus/nieuws/2020/05/bureaus-en-corona-tijd-voor-bezinning/index.xml