Best of: Interviews 2019

Het jaar
loopt weer op zijn einde, wat betekent dat FashionUnited traditiegetrouw
terugblikt op de
verhalen van het afgelopen jaar. Een selectie van lezenswaardige interviews
gepubliceerd in 2019.

Van oud naar nieuw, uit het archief:

Beeld: Unsplash

Januari 2019 – Consumenten zijn drastisch veranderd – ze zijn meer
geïnformeerd dan ooit tevoren over wat ze willen en hoe ze dat kunnen
bereiken. Winkels zijn niet langer de plek waar men komt om te ontdekken,
aangezien shoppers al op de hoogte zijn van wat er in de schappen ligt voor
ze een voet over de drempel hebben gezet. In 2019 zijn er nieuwe manieren
om consumenten aan te spreken, waarbij de winkel een centrale rol moet
spelen als een locatie waar wordt ingespeeld op het menselijke instinct om
op zoek te gaan naar een emotionele connectie. Consumenten moeten worden
aangesproken als de individuen die ze zijn, in plaats van enkel te worden
gezien als onderdelen van iets groters.

Lees het interview hier.

Januari 2019 – De…

Lees verder op:
https://fashionunited.be/nieuws/mode/best-of-interviews-2019/2019123127536