Berlin Fashion Week; de nieuwste samenwerkingen en lanceringen

Berlijn – De aandacht van de media en inkopers voor de Berlijnse modeweek heeft in
de eerste week van juli veel modebedrijven opnieuw in de benen gekregen om
nieuwe collecties, labels en samenwerkingen te presenteren op en rondom de
modeweek. FashionUnited presenteert een overzicht van nieuwigheden – van
streetwear en traditionele merken tot nieuwe duurzame, luxe start-ups.

Preach

Preach is de naam van het nieuwe streetwearlabel van Tigha-producent
ACTC GmbH. Het jonge merk biedt hippe boxy T-shirts en casual leren jassen
tegen een betaalbare prijs. Trouw aan haar naam speelt het merk met
bijbel-analogieën; er zijn T-shirts voor Dag 1 tot 7 – zoals het
scheppingsverhaal.

Tom Tailer: Mine to five en My true me

Berlin Fashion Week; de nieuwste samenwerkingen en lanceringen

De nieuwe collectie van Tom Tailer, Mine to five genaamd, voorziet
consumenten van een garderobe geschikt voor werkvloer en avonduren. Denk
aan een klassiek double breasted blazer met fel oranje strepen of een parka
met capuchon. Nicole Essau, creatief directeur Tom Tailor,…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/mode/berlijnse-modeweek-juli-2019-dit-zijn-de-nieuwste-samenwerkingen-en-collecties/2019070542949