Antwerp Open Days en Open Fashion Days zien toekomst voor opendeurendagen na pandemie

Antwerpen – De initiatiefnemers van Antwerp Open Days en Open Fashion
Days blikken positief terug op de opendeurendagen als coronaproof
alternatief voor de ontbrekende FW21 vakbeurzen en zien toekomst na de
pandemie, zo meldden zij desgevraagd aan FashionUnited.

Brand agency Fashion Brewery Group (Showroom Noire, The Closet en Eye On
Fashion) en Preview Fashion Agency organiseerden samen met 26 Antwerpse
mode-agenturen de Antwerp Open Days, op 24 en 25 januari jongstleden. Mode
Unie en Creamoda bouwden verder op het initiatief van de Antwerpse
agenturen. Aan de Open Fashion Days van Mode Unie en Creamoda, in datzelfde
weekend, namen 350 modemerken deel.

Antwerp Open Days initiatiefnemer Dieter Deceuninck: “Het grote voordeel
van een showroombezoek is dat de volledige collecties getoond worden, zoals
ze bedoeld zijn. Op een Nederlandse beurs, zoals de Modefabriek, gebeurt de
selectie door een Nederlandse ploeg. Zij…

Lees verder op:
https://fashionunited.be/nieuws/beurzen/antwerp-open-days-en-open-fashion-days-zien-toekomst-voor-opendeurendagen-na-pandemie/2021021530758