6 nieuwe winkelconcepten van het laatste halfjaar

Een kijkje bij de concurrentie, dat doet bijna iedereen. Hoe richten zij hun winkel in, hoe is de routing en welke stijl wordt gekozen? Hoewel sommige retailers overtuigd zijn dat je nooit moet kijken bij een ander, deed het FashionUnited artikel ‘Retail inspiratie: 9 nieuwe winkelconcepten van afgelopen tijd’ uit juli het goed. Daarom in de herhaling: hetzelfde artikelformat, maar dan met de nieuwste winkels. Voor degene die op zoek is naar inspiratie of simpelweg plaatjes wil kijken.

Nishi in Rotterdam

Een opvallende winkel die nog in de laatste maand van 2019 is opengegaan: Nishi. De mierzoete kleuren in het concept springen in het oog en zijn boven alles ook nog eens Instagram-waardig. Nishi is ingericht met ‘kawaii’ in het achterhoofd, de Japanse stijl waarvan de naam letterlijk vertaalt naar ‘schattig’.

Nishi verkoopt niet alleen kleding, het moet functioneren als een ‘mini Japans warenhuis’. Ook beautyproducten, boeken, servies en homeware zit in het…

Lees verder op:
https://fashionunited.nl/nieuws/retail/retail-inspiratie-6-nieuwe-winkelconcepten-van-het-laatste-halfjaar/2019121944402